2010-07-26

ALEMANIA

Iee!!!!!!

Alemania uzteko zorian gaude (Lingen) eta Holandara sartu baino lehen Bloga berritzea erabaki dugu.

Buenas a todos!! Estamos cerca de abandonar Alemania, estamos en la ciudad de Lingen, a 20km de la frontera y hemos decidido dar nuevamente senales de vida jeje.

Eberswaldetik idatzi genizuen bezela, Berlin bixitatzeko aukera euki genuen, nahiz eta bixita azkarra izan, hankak nekatzeko gogo askorik ez zegoelako, bazter tipikoenak ezagutzeko nahikoa izan zen!!!!!
Eberswaldetik, 30 minutura dago Berlin eta Trena erabiliz gerturatu eta, Bradenburgoko atea, gerrako hainbat monumentu eta kale nagusiak bixitatuz pasa genuen eguna.

Como os contamos desde Eberswalde, tuvimos la oportunidad de visitar Berlin. Despues de tantos dias sin andar, no queriamos cansar demasiado las piernas y fue una visita rapida pero productiva. Tras coger el tren, en media hora estabamos en la estacion central (Haptbahnhof) y tuvimos la opcion de pasear por las principales calles berlinesas y ver monumentos como la puerta de Brandenburgo.

Eberswaldetik atera eta goiza argi hasi zen arren, orduak aurrera egiten zuten abiadura berdinean iluntzen zen zerua. Egunaren bukaeran, espero genuen bezela, euria hasi zuen eta Lidl bateko aterpea erabili genuen gaua pasatzeko. Egia esan ez zen erosoegia izan, euli, kotxe, kamioi eta jendeaz aparte, goizeko 6tan jeiki ginen langileekin arazo gehiegirik ez edukitzeko.... honek guztiak egun osoan zehar ikusi ziren arrausiak esplikatzen ditu...

A pesar de que el dia amanecio con claros, segun los kms avanzaban el cielo se iba oscurecuendo. Al final de dia, como esperabamos, empezo a llover y nos tuvimos que refugiar en un Lidl para pasar la noche. No fue la mejor noche del viaje, ya que coches, camiones de reparto, gente y sobre todo una plaga de mosquitos nos hicieron una calurosa visita. Ademas nos despertamos a las 6 de la manana para no tener problemas con los trabajadores...y todo esto origino el cansancio de todo el dia....

Kuriosoa da zenbait ibai zeharkatzeko modua. gabarra antzeko bati esker eta uraren korrontea aprobetxatuz, alde batetik bestera pasatzen da inongo kontaminaziorik sortu gabe!!!! ez dago irtenbideak bilatzeko buruari ematea bezalakorik!!!!

Como anecdota curiosa la manera de cruzar algunos rios. Sobre una gabarra sin motor, aprovechando la corriente y sin contaminar absolutamente nada!!

Alemanian egonda... ezin dira falta Bratwurst, edo saltxitxa tipikoak. Goxo goxoak eta edonon...

En Alemania no hay nada como una buena salchicha en un puesto tipico, que bien entran a las 11 de la manana...( y a las 10, a las 12..y a las 5 !!!!!)

Behin dendak kentzen ditugula, dena txukundu eta gosaltzen hasten gara lasai lasai. Egia esan, zelai baten erdian zaudela, inor ikusi gabe eta zaratarik gabe, pereza pixkat ematen du txirrinda gainean jartzeak...

Cuando nos despertamos por la manana, desmontamos las tiendas y empezamos el ritual del desayuno. Apartado del mundo, en medio de un prado, sin gente alrededor, sin ruidos...muy agradable hasta que toca subirse a la maquina de torturas, QUE PEREZA!!!!!

Aipamen berezi bat Alemaniako jendearentzat, oso jende atsegina, beti laguntzeko prest, kotxez zure aurretik bidea erakusteko prest, laguntza, fruta pixkat.... asko poztu gara jendearen interes eta gizatasunarekin!

Mencion especial para la gente de Alemania. Mucha gente nos ha preguntado acerca de nuestro viaje, nos han ayudado incluso conduciendo delante nuestro para explicarnos el camino a seguir...nos han regalado fruta....la verdad es que nos ha alegrado la implicacion que muestran con los ciclistas!!! Un saludo para todos ellos!!

Ezin dira falta blogean gure arazotxo mekanikoak. Ez dira larriak, ez ditugu gehiegi eduki, baina beti hor daude deskuidatzen zarenean 30 min lapurtzeko. Azkena Jon-en atzeko gurpileko radio bat izan da. Radio berria jarri eta benga....

Las averias mecanicas estan a la orden del dia. No hemos sufrido graves percances pero de vez en cuando nos visitan creando trabajo a nuestros expertos mecanicos. La ultima averia ha sido la rotura de un radio en la bici de Jon. Radio nuevo....y hasta la proxima visita!!!

Alemanian, energia ekoizteko, haize errota ugari dauzkate. Egun hauetan gure bidai-kideak izan dira, baina ez oso atseginak egia esan, haizea kontran duzunean, ondoan duzun errotari begiratu eta honek haizearen norabidea baieztatzen dizunean... BETI KONTRAN!! (edo beti alde, ''dipens of the point of view'', jajajajaj -gure tontakeriak-)

La energia eolica aparece por todos lados en este pais. Durante estos dias los molinos de viento han sido nuestros inseparables companeros de viaje. Las aspas nos suelen mostrar la direccion del viento, y lamentablemente durante estos dias no ha sido muy favorable por no decir desfavorable.
Beno, eta bukatzeko beste aipamen berezi bat. Oraingoan herrialde hontako bidegorrientzat. Nahi izan ezkero, Ekialdetik Mendebaldera, edo Iparraldetik Hegoaldera zeharkatu daiteke Alemania bidegorrietatik atera gabe. Errepide ondoan dijoaz eta hontan dauden seinaleak jarraituz, edonora iritsi zaitezke kotxe bat bera ere ondoan ikusi gabe. Horrelako gauzak ikusita, oraindik asko dugula ikasteko konturatzen gara...

Por ultimo mencion especial a la red de carriles bici. Es increible para nosotros que puedas cruzar un pais tan poblado como Alemania de norte a sur, y de este a oeste, pedaleando unicamente por carriles bici. Existen senales en todos los pueblos indicando las rutas posibles y la cultura ciclista alemana esta a anyos luz de la nuestra!!! Bosques, pueblitos, ciudades....siempre con su pequena parte para los ciclistas!!
Lingenen gaude eta eguraldiak uzten badigu -euri asko ari du- gaur Holandan egingo dugu lo. Hemendik 22kmra dago eta bazkaldu ondoren aterako gara. Hurrengo sarrera, Belgikatik (Brujas) egiteko asmoa dugu eta hau hemendik 5 egunera edo izango da. Eskerrikasko animoengatik, SEGI BIDALTZEN!!!

Si la meteorologia (y la pereza de mojarnos tras habernos secado), nos lo permite, dormiremos en Holanda (esta a solo 22kms). Holanda, Belgica....y la siguiente actualizacion del blog sera en Brujas si todo va bien dentro de 5 dias!! Una vez mas, gracias por seguir el blog, y sobre todo por vuestros animos, nos dan energias para seguir con la aventura!!!!!!!